جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان خبر داد؛

کشف ۲۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در طرح ۴ روزه پلیس کرمان 

سرهنگ روانبخش با اشاره به برخی از مهم ترین نتایج طرح اخیر ارتقای امنیت اجتماعی پلیس کرمان گفت: در این طرح، ۲۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سردار عبدالعلی روانبخش گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش رضایتمندی مردم، طرح ۴ روزه امنیت محله محور با استفاده از تمام ظرفیت نیرویی و پشتیبانی پلیس سراسر استان کرمان به مرحله اجرا درآمد و نمایشگاه دستاورد‌های این طرح به طور همزمان در ۲۳ شهرستان با حضور اعضای شورای تامین بر پا شد.

او افزود: طی این طرح با تلاش بی وقفه همرزمان انتظامی حدود ۲ تن و ۶۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و ۲۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و با دستگیری ۲۳۱ سارق بیش از ۵۰۷ فقره انواع سرقت منزل و مغازه، زورگیری، سرقت وسایل نقلیه و اماکن عمومی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: دراین طرح ، ۴۵۱ متهم که به عناوین مختلف تحت تعقیب مراجع قضایی بودند، دستگیر و با هدف پاکسازی محله‌های شهری و روستایی از لوث وجود عاملان توزیع مواد مخدر نیز ۱۹۴ خرده فروش مواد مخدر و همچنین ۳۸۸ معتاد متجاهر که زمینه ساز نارضایتی اهالی بودند، دستگیر شدند.

او  بیان کرد: در این طرح ۲۸ عامل تیراندازی، ۵۸ قاچاقچی مواد مخدر، ۱۶ متهم دخیل در جرائم فضای مجازی و ۱۰ اراذل و اوباش مسبب نارضایتی مردم دستگیر و پس از واکاوی‌های اطلاعاتی تحویل مراجع قضایی شدند و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت به همراه ۳۰ دستگاه خودروی سرقتی نیز کشف و تحویل مالباختگان شدند.

سردار روانبخش توقیف ۷۰۷ دستگاه انواع وسایل نقلیه متخلف را از دیگر دستاورد‌های این طرح به منظور ارتقای امنیت ترافیکی سفر‌های تابستانی برشمرد و با اشاره به تذکر به دارندگان سلاح‌های دارای مجوز و ابطال مجوز آنان در صورت انجام هر گونه تخلف گفت: این طرح‌ها باعث افزایش احساس امنیت در بین عموم شهروندان می‌شوند و از این رو بنا به ضرورت با جدیت استمرار می‌یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار